خدا به فرشته ها شعور داد بدون شهوت.......
خدا به فرشته ها شعور داد بدون شهوت.......
به حیوان شهوت داد بدون شعور.......
و بهانسان هر دو را!!
انسانی که شعورش به شهوتش غلبه کند
از فرشته بالاتر است.......
و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه
کند
از حیوان پست تر است.....!!
به حیوان شهوت داد بدون شعور.......
و بهانسان هر دو را!!
انسانی که شعورش به شهوتش غلبه کند
از فرشته بالاتر است.......
و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه
کند
از حیوان پست تر است.....!!
- ۲.۶k
- ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط