صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
نام تو مزه ی رطب دارد
شجره نامه ات عجب دارد
مادرت دختر رسول خدا
پدرت شیر حق٬ لقب دارد
دهنش شیشه ی پر از عسل است
هر که نام تو را به لب دارد
چاییِ مجلس شما نوعی
حالت مستی و طَرَب دارد
گریه بر تو به قول آن مرحوم
برتری بر نماز شب دارد
خوردن خاکِ کربلا اصلا
حکم شرعی مستحب دارد
در ِ این خانه بهترین جا را
هر کسی هست با ادب دارد
سر من را بگیر بر دامن
که گدایت عجیب تب دارد.....
زائرت نیستم از دور سلام...
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
اللهم ارزقنا کربلا..
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
نام تو مزه ی رطب دارد
شجره نامه ات عجب دارد
مادرت دختر رسول خدا
پدرت شیر حق٬ لقب دارد
دهنش شیشه ی پر از عسل است
هر که نام تو را به لب دارد
چاییِ مجلس شما نوعی
حالت مستی و طَرَب دارد
گریه بر تو به قول آن مرحوم
برتری بر نماز شب دارد
خوردن خاکِ کربلا اصلا
حکم شرعی مستحب دارد
در ِ این خانه بهترین جا را
هر کسی هست با ادب دارد
سر من را بگیر بر دامن
که گدایت عجیب تب دارد.....
زائرت نیستم از دور سلام...
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
اللهم ارزقنا کربلا..
- ۱.۳k
- ۰۶ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط