{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا ی سوال

خدایا ی سوال
کجایی الان؟؟
کلا هستی؟؟
منو داری یا چشماتو بستی...!!! ❄ ️
دیدگاه ها (۹)

خیلی احمقانس به خاطر اینکه در شرایط ایده آل نیستی، احساس بدب...

حواستون به اونایی که شکایت و گِله نمیکنن باشه؛ اونا یهو میزا...

سوال پست:اصالتا کجایی هستی؟جواب:لر بختیاری ام با افتخار

🌌🟣🪻🫐🍇🔮سوال پست🦋ایمون: کجایی هستی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط