ناراحت کنندهترین جمله دنیا هم میتونه این باشه :"عیب ندار
ناراحت کنندهترین جمله دنیا هم میتونه این باشه :"عیب نداره من دیگه عادت کردم"
- ۴.۰k
- ۲۰ مهر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط