{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
دیدگاه ها (۱)

مادرم صبحی می‌گفت: موسم دلگیری است.من به او گفتم: زندگانی سی...

شهریوریا بامرامن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و عقل نمی پذیرد مردن

فقط خودت میدونی چی بهت گذشت تا بگذره

#حال_نامعلوم#عکسنوشته

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط