{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ماه را دوست داری..

تو ماه را دوست داری..
من ماهاست تورا..
دیدگاه ها (۲)

دعوامون شد... گفتم: دیگه نه من نه تو...! گفت: میخامت دیووو...

بلی..امشب تولدمه:)

فرفری:)

تو بین این دوتایی؟کدوم ماه هستی؟وایبت رو دوست داری؟

کسی که تو را دوست بداردزجر تورا تماشا نخواهد کرد.

قشنگ ترین توصیف رابطه هایلانگ دیستنس محمود درویش گفته :تورا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط