{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خدایی دارم

من خدایی دارم
که به جای همه برایم جبران میکند.
دیدگاه ها (۱)

زیر پستم کامنت صلوات بذارید لطفا!اللهم صل علی محمد و آل محمد...

دلم برا دوستای ویسگونی تنگیده!

هرکی لایک میکنه یه جمله زیبا و آرامش بخش هم بنویسه ممنون.

thank God

اهنگ خوندن دخترا ی شیطان کش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط