اصلاح طلبان انسانهای شریفی نیستند
اصلاح طلبان انسانهای شریفی نیستند
همیشه میشنیدیم آخرالزّمان خیلی فضاغبارآلود میشه و با کمی بیدقتی دین و دنیای آدم بهم میریزه؛
+یه روز میایی میبینیم خانممهاجرانی با اون عقبهی مخالفتش با نظام میاد تظاهر میکنه و نقش مدافع نظام رو بازی میکنه ولی به وضوح میبینیم در بزنگاه چجوری پازل دشمن رو تکمیل میکنه.
+یه روز میبینی یک فرد خطاکار با کارنامه پرازاشتباهش ، آقای همتی میاد روی خون شهدای ایران جسارت میکنه و میگه اگر گندم آمریکا ارزونتر باشه وارد میکنیم .
+یه روز میبینی نماینده ولی فقیه در شعام حرفی رو به نماینده ولی فقیه درسپاه میزنه ، نماینده در سپاه توسط سایت رسمی سپاه تایید ولی نماینده شعام تکذیب میکنه.
+یک روز میبینی به فرماندهان ارشد نظامی که بارها دراین یک سال ونیم ترور شده و بعضا یکی از افراد رو حتی ۳بار از زیر آوار نجات دادند ،انواع تهمت ها زده و بچههای انقلابی شب عاشورا به فرماندهان خاتم ، سپاه،ارتش و قدس میگویند اشعثابنقیسها هستید
📍انقدر فضا غبارآلود شده که دلت میخواد هرآنچه میدانی فریاد بزنی ولی میدانی مافیای رسانه با دروغ زیرفشار روانی میبرنت نمیگذارند صدات به مخاطب برسه.
کاش شهادت نصیب منو ، رسانهومنصبوپول هم نصیب کسانی بشه که دوسش دارن...
خستهازین دنیا و آدماش
همیشه میشنیدیم آخرالزّمان خیلی فضاغبارآلود میشه و با کمی بیدقتی دین و دنیای آدم بهم میریزه؛
+یه روز میایی میبینیم خانممهاجرانی با اون عقبهی مخالفتش با نظام میاد تظاهر میکنه و نقش مدافع نظام رو بازی میکنه ولی به وضوح میبینیم در بزنگاه چجوری پازل دشمن رو تکمیل میکنه.
+یه روز میبینی یک فرد خطاکار با کارنامه پرازاشتباهش ، آقای همتی میاد روی خون شهدای ایران جسارت میکنه و میگه اگر گندم آمریکا ارزونتر باشه وارد میکنیم .
+یه روز میبینی نماینده ولی فقیه در شعام حرفی رو به نماینده ولی فقیه درسپاه میزنه ، نماینده در سپاه توسط سایت رسمی سپاه تایید ولی نماینده شعام تکذیب میکنه.
+یک روز میبینی به فرماندهان ارشد نظامی که بارها دراین یک سال ونیم ترور شده و بعضا یکی از افراد رو حتی ۳بار از زیر آوار نجات دادند ،انواع تهمت ها زده و بچههای انقلابی شب عاشورا به فرماندهان خاتم ، سپاه،ارتش و قدس میگویند اشعثابنقیسها هستید
📍انقدر فضا غبارآلود شده که دلت میخواد هرآنچه میدانی فریاد بزنی ولی میدانی مافیای رسانه با دروغ زیرفشار روانی میبرنت نمیگذارند صدات به مخاطب برسه.
کاش شهادت نصیب منو ، رسانهومنصبوپول هم نصیب کسانی بشه که دوسش دارن...
خستهازین دنیا و آدماش
- ۱۲۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط