{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینکه من و تو باهم نیستیم بدبختیِ توئہ وگرنہ من کہ خودمو

اینکه من و تو باهم نیستیم بدبختیِ توئہ وگرنہ من کہ خودمو دارم!
دیدگاه ها (۱)

فقط بخاطر اینکه تو لایو و کنسرت ها نیستیم🥲💔

به خاطره ایم کراش العالمین از دیشب دارم به معنای واقعی کلمه ...

جدا از اینکه دارم خودمو جر میدم واسه کامنت کورش چقدر پسره گو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط