جا داره در آستانهی ورود به ماه محرم یادی کنیم از این توی
جا داره در آستانهی ورود به ماه محرم یادی کنیم از این توییت تاریخیِ یار دبستانی که بنظرم تا حالا دبیرستانشم تموم کرده باشه :)
نکته اخلاقی: هنگام مستی یا نشئگی توییت نزنین
نکته اخلاقی: هنگام مستی یا نشئگی توییت نزنین
- ۱.۰k
- ۲۶ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط