{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی کوتاه است

زندگی کوتاه است
نه غمش می ارزد ..
نه شادی ماندن دارد..
بهترین راه برایت این است..
که بخندی و بخندی و بخندی..
به غمش..
به کَمش..
به زیادیِ غمش..
دیدگاه ها (۱)

زندگی کوتاه استنه غمش می ارزدو نه شادی ماندن دارد......بهتری...

تنها خداست که میداندبهترین در زندگی توچگونه معنا می‌شودمن آن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط