{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشقم والیباله

عشقم والیباله
دیدگاه ها (۴)

داداش سرنوشت واسم بد نوشت

داداش سرنوشت واسم بدنوشت

خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،رفا...

.ـــــزندگی زیباست..اما عادلانه نی

عشقم واییی ستاره ی آسمان آی عشقم مرده:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط