{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سنگ ایران را به سینه بزن...

سنگ ایران را به سینه بزن...
دیدگاه ها (۰)

مشکلات اگر با مذاکرات حل میشدعلم و فصاحت امیرالمؤمنینبه ذوال...

شاهنامه هم انقدر قهرمان نداشت

💔...

زدی دوباره بزن بزن که خوب می زنی#بزن#ایران#ایران #ذولفقار

- نوکر به اسم و رسم خودش، بی‌علاقه است!بر سنگ قبر مابنویسید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط