{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم عشقم فقط خدا واستقلال 😊 ☺ 😉

گفتم عشقم فقط خدا واستقلال 😊 ☺ 😉
دیدگاه ها (۱۵)

دلم گرفت وقتی صبح ازخواب بلند شدم فکرکردم کنارم نشتی😗 😙 😚

تنها گناه من بی کسی😳 😳 😳 😳

ای کاش کسی بود به حرف دلم گوش کن😄 😃 😀

ای کاش زندگی منم مثل این سرخ بود

عشقم را رهبرم خدا رو شگر که هستی

به امید خدا هوش مصنوعی بله پوکیده...بهش گفتم اهم نگا چی گفگف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط