{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وضعیت ایران......

وضعیت ایران......
دیدگاه ها (۱۰)

ایرانی شاد...تنها یه نوشته روی نوار کاست بود... تسلیت..

قدر آن هایی را که دوستمان دارند بیشتر از آن هایی که دوستشان ...

وضع یجوری داغونه که دیگه اون کلیپه که روحانی قول داده بود صد...

چجوری هم زشتید هم رل دارید؟! رمز میزنید؟؟😂 😂

وضعیت ایران

وضعیت پرشدگی سدهای ایران

وضعیت جاده های ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط