{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیگاریا چقد بدبخت شدید که یه کلاغم داره سیگار میکشه:-)خخخ

سیگاریا چقد بدبخت شدید که یه کلاغم داره سیگار میکشه:-)خخخخ برو ترکش کن تا آبروت نرفته،جز سرطان و مرگ چیزی گیرت نمیاد خیالت تخته تخت،تا الان با سیگار ب کجا رسیدی؟؟؟؟به هیجا،چرا چرا صب کن به یجا رسیدی،به مرگ رسیدی،بوی دود سیگار = بوی مرگ
میخای باور کن میخای نکن،جونت سلامت هم وطن
دیدگاه ها (۲)

یارانه بهشون ساخته هاااا;-)

عجب قدردانی کرده...

خطای دید

نینجا آدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط