من که مُخ زدنو گذاشتم کنار
من که مُخ زدنو گذاشتم کنار
حداقل ۴تا خَیِّر پیدا بشه مخ منو بزنه
والا همیشه که نمیشه من وارد عمل بشم
تازه دماغمم فابریکه خیلیام دوسش دارم
نخندید بیاید مُخ بزنید
بیکار نشینید☺
مسخره ام خودتی
اصن هرکی خندید فلفل میریزم دهنش!
https://telegram.me/joinchat/CDPHBT2TfU8SuGrlUd8Gnw
حداقل ۴تا خَیِّر پیدا بشه مخ منو بزنه
والا همیشه که نمیشه من وارد عمل بشم
تازه دماغمم فابریکه خیلیام دوسش دارم
نخندید بیاید مُخ بزنید
بیکار نشینید☺
مسخره ام خودتی
اصن هرکی خندید فلفل میریزم دهنش!
https://telegram.me/joinchat/CDPHBT2TfU8SuGrlUd8Gnw
- ۱.۵k
- ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط