سلامتی ما زشتا ....
سلامتی ما زشتا ....
که اگه نبودیم شما خوشگلا به چشم نمیومدین .. ~_~ ~_~
زشتا کپی اجباری....!!!! نخند بابا کپی کن , فکر میکنی خیلی خوشگلی !!
قیافشو:-(☺
که اگه نبودیم شما خوشگلا به چشم نمیومدین .. ~_~ ~_~
زشتا کپی اجباری....!!!! نخند بابا کپی کن , فکر میکنی خیلی خوشگلی !!
قیافشو:-(☺
- ۲.۶k
- ۱۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط