{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسگون خره:|

ویسگون خره:|
خااااااااااااک تو سرش:|
من برم خودم رو با چکش بکشم:|
دیدگاه ها (۲)

ویسگون خر است.:|

ویسگون گاو است. :|

نداریم:|

همین که گفتم -_-حالا کی گاوه؟؟؟؟؟؟؟؟:)

آرت قدیمی

بچه ها من قراره تابلو بکشم کدوم یکی از اینا رو بکشم من خودم ...

اخ جونننننننن بیست و دو تا... تو کمتر از دو ساعت پنج تا دنبا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط