صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
صبحی که بی حسین شروع شود ، همان بهتر
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
....................................................................
جانم حسین
تازه فهمیدم چرا دیوانه ات هستم چنین. . .
خوانده در گوشم کسی بعد از اذان نام تورا
که شروع نشود
به قصد زیارت ارباب:
السلام علیک یا اباعبدالله
و علی الارواح التی حلت بفنائک
علیک منی سلام الله أبدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السَّلامُ عَلی الحُسٓین و
عٓلی عٓلی اِبن الحُسَین و
عَلی اولادِ الحُسَین وَ
علَی اصحابِ الحُسَین.
أللهم الرزقنا زیارت الحسین
....................................................................
جانم حسین
تازه فهمیدم چرا دیوانه ات هستم چنین. . .
خوانده در گوشم کسی بعد از اذان نام تورا
- ۵۹۹
- ۱۹ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط