{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولله بس عزمونی و شوفو .....اذا نیستکم ...هنوب کلیوم کلیوم

ولله بس عزمونی و شوفو .....اذا نیستکم ...هنوب کلیوم کلیوم عدکم...خخخ;-)
دیدگاه ها (۱۰)

سلااااام ..♥صبح بخیررررر☺من رفتم مدرسه ...:'(

سلاااااام ...روزتون خوش ☺..

اینو از دفتر خاطرات مامانم کش رفتم و اینجا نوشتم ....۶سالم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط