{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی جنبه ی بی ادبیات😒😜

بی جنبه ی بی ادبیات😒😜
دیدگاه ها (۱۰)

تکون خورد؟؟؟🙄

سداقتشو دوست دارم🤦‍♂️😂😂

سپای خدای عزوجل را 😂😬

آینه خرِ کیه😉😍😂

جنبه ی شوخی رو دارم 🚯

بچه ها جر نخورین از ناراحتی الکیه جنبه ی فان داره 😁

If youre here to entertain yourself, youve come to the right place.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط