{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این بنده خدا همسرشه - غلامشه - ساق دوششه ؟ بنظرتون چکارشه

این بنده خدا همسرشه - غلامشه - ساق دوششه ؟ بنظرتون چکارشه؟
دیدگاه ها (۵۸)

با اجازتون ی عکس سوپر گذاشتم حالو هوا عوض بشه

بدون شرح

و اینم از دزد بد اقبال

هرکه تونست نخنده لایک داره

سر این بنده خدا رو کندی

و بازم از این بنده خداتاکه‌میچی بَلاکِشಥ‿ಥ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط