{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روانشناسی میگه: وقتی یک نفر بخاطرِ

روانشناسی میگه: وقتی یک نفر بخاطرِ
چیزهای کوچک عصبانی میشود . .
یعنی درگیر دوست داشتنِ از ته قلب است :)!
دیدگاه ها (۰)

شـ‌دی‌رفــ‌یـ‌ق‌نیمه‌راه‌من!

:)

گریه‌کنم‌از‌دست‌خودت🙂💔:)

‌ℕ𝕠𝕓𝕠𝕕𝕪 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕤 𝕞𝕖 :)هیچکس من رو واقعا دوست نداره:(

.قلب کوچک من پُر شده از دوست داشتن  طُ!🫀💍

تنها دلیلی که هنوزم عشق و دوست داشتن رو باور دارم بخاطر اینه...

دوست داشتن فقط این نیست که بگی دوستت دارم. دوست داشتن رو بای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط