{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من زندممممممممم ✨ عزیز های دل من قراره یک سناریو از مای ه

من زندممممممممم ✨ عزیز های دل من قراره یک سناریو از مای هیرو اکادمیا بنویسم بگید کی رو شیپ کنم
۱ دابی
۲ باکوگو
۳ شیگاراکی
۴ کیریشیما
(ترجیحا دابی یا باکوگو)
°خودم میگم دابی چون گذشته و آینده اش خیلی خفن میشه°
شخصیت اصلی داستان
اسم:آکاری
فامیلی:ایسامی(اصلیش یک چیز دیگست)
کوسه:باد(بعدا از آتش هم میتونه استفاده کنه)
گذشته و آینده و اینجور چیز هاش مربوط به انتخاب شما میشه
و تا ۱۰ تا کامنت نگیره چیزی نمی زارم
دیدگاه ها (۰)

وادف....این دیگه چه سمیههههه؟؟؟دراکن بیا زنتو جم کن داداششش

100 تایی شدنمون مبارکککک باشهدوستون دارم بچه ها❤️❤️❤️❤️

ببینید چه چیز جیگری یافتم✨✨عزیزان دوستان و آشنایان من زنده ه...

تناسخ به دنیایی دیگر پارت ۱۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط