{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالم یه جوری مثل مردهاس ...

حالم یه جوری مثل مردهاس ...
دیدگاه ها (۲)

تو رفتی ....تو حالت خوبه ...تو بیخیالی...تو خوبی...!من چــــ...

من دختریو کشتم که اسمش من بود ...

زندگی خیلی از ماها یه رنگه ..."مِشـــــــکی"

عاقبت یه روز ...میرسی به قبری که اسمم روش حکه ...!

جوری حالم بده _________🫠🖤💔

در مرز انفجار ترین حالت خودمبازم پیش همه جوری رفتار کردم که ...

حالم بده.. یه ۲۰۰ تاییمون نشه؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط