{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداش عباس بیا بستنی بخور همش مال توووووو

داداش عباس بیا بستنی بخور همش مال توووووو
دیدگاه ها (۱۳۲)

تقدیم به داداش عباس داداشی خیلی دوست دارم

اره این جوریاست

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم بازم شکرت میگویم خــــ...

الهی شکرت خدایا همیشه در تنهاترین لحظاتم کنارم بودی خدا جونم...

همش مال تو عاسیسم#انیمه#میکس#مای‌هیرواکادمی#باکودکو#بی‌ال

نزدیک نشید همش مال خودمه

بیا دل منو بخور👺☝️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط