{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و هیشکی نمیفهمه …

و هیشکی نمیفهمه …
دیدگاه ها (۲)

ساده ترش میشه این :دنیا دوسم نداره !

یه وختاییم آدم از پس دلش برنمیاد …اون موقه اس که میفهمی قرار...

واقعا نمیفهمه؟

نمیفهمه چیمیگم دکترم!

مطمئنی که چیزی نمیفهمه !?..،،،گزارش¿ فشاری بودنت رو ثابت میک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط