{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا هیچکی دوستم نداره؟

چرا هیچکی دوستم نداره؟
دیدگاه ها (۱)

خنده هاش

صدام کن داربوش چون ؛ دل هیچکی مثل من غم نداره

مهم نیستش کسی نداره دوستم؛

هیشکی دوستت نداره این یه واقعیت :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط