{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و من ناراحتم...

و من ناراحتم...
دوباره !!....
:-(
#sad
#profile_english
دیدگاه ها (۱)

?? عنوان پیشنهاد بدید؟؟

اونقدر احساس کردم که بعدش دیگه هیچی رو حس نکردم!!!....#Engli...

وقتی خیلی گریه میکنی کاری میکنه بفهمی که نفس کشیدن سخته!!......

#درسی#امتحانات

کیر تو زندگی دوباره جنگ شد 😭😭( فقط بخطر نت ناراحتم )

..ناراحتم:(

خیلی ناراحتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط