به این دلیل رای می دهم. هوشیار باش . بعضی نماینده ها به د
به این دلیل رای می دهم. هوشیار باش . بعضی نماینده ها به دنبال میتینگ بازی و شوی شاد بودن برای کسب رای مردم هستند
- ۲.۶k
- ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط