{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ایمان دارم به خدایی که تغییر دهنده ی همه چیز است

من ایمان دارم به خدایی که تغییر دهنده ی همه چیز است
دیدگاه ها (۰)

دوستی که با دشمنت دوسته دیگه دوستت نیست، از دشمن هم دشمنتره

از حق نگذریم بعضیا درسای خوبی بهمون دادن، مثلا اینکه هر دو پ...

پناه میبرم به رویا، از شرّ تمام واقعیت‌های تلخ

از یه جایی به بعد دیگه باورم نشد

بنام خدایی که تسکین دهندهدردها و آرامش دهنده قلبهاست... خدای...

عکس آیکو و آسوکا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط