{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه مگه از زیر عینک هم میشه به چشم دست زد😂

اخه مگه از زیر عینک هم میشه به چشم دست زد😂
دیدگاه ها (۰)

چند دلیل هست که میگه استن همون بیل هست😱۱ـوقتی حافظه ی استن ب...

بیل حرمت داره نه لذت

بیا فقط سکوت کنیم!⁦(⁠╯⁠︵⁠╰⁠,⁠)⁩

اگر هم ببخشمت نمی تونم فراموشش کنم😞

اخه مگه میشه فدای این بشر نشد؟

مگه میشه از این رنگ گذشت اخه😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط