{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی مدرسه شون کروات داره ما مدرسه دخترنه همه باید کروات ب

کی مدرسه شون کروات داره ما مدرسه دخترنه همه باید کروات ببندبم مگه نه تو دفتر میدیر
دیدگاه ها (۲۶)

مانتو شروارم این ما باید مقنه هارو بدیم تو لباس مون

این تازه گشیدم اگه قزیش نمی دونی برو کپشن اقا من امودم این...

اقا من خوابم میاد عرررررررر

سلام جرم ندین خودم قبول دارم مثل ان شد نکشیتدم

وسایلی که باید تو مدرسه داشته باشی🫶🏻🎀

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

Metanoia

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط