{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید یک نفر باشد؛

باید یک نفر باشد؛
بدونِ غرور دوستت بدارد آنقدر صمیمی که اگر در مدتِ یک ساعت برای بیستمین بار میخواستی حالش را بپرسی
دل دل نکنی
فکر نکنی
با خودت نگویی که نکند کلافه اش کنم
ترسِ از چشمْ افتادن را نداشته باشی!

یک نفر که حالِ تو را بلد باشد...
یک نفر که بدونِ توضیح بفهمد
این همه بی قراری دست خودت نیست!

یک نفر که غرورِ خاموشِ تو را
عشق معنا کند
نه چیز دیگری....! یک نفر که حضورش
برای روزهای تعطیل الزامی‌ست!

#علی_سلطانی 🌿
دیدگاه ها (۴۳)

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا،نه به عُقبیچون تو دارم همه دارم ...

این حقایق هستند که انسانها را از هم دور می‌کنندنه دروغ!وگرنه...

Bluelock scenario p.t 2

سایه شمشیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط