{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایران نباید انقدر مفت از سوریه خارج میشد

ایران نباید انقدر مفت از سوریه خارج میشد
دیدگاه ها (۰)

به یاد مطعم دانشگاه

به یاد شام های دانشگاه

انگور سیاه

ایرانی ها اعلام حضور کنند

ولی پایانش نباید اینجوری میشد...

نباید آخرش اینجوری میشد 😂

ولی آخرش نباید اینجوری تموم میشد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط