{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شــک نکــــن ...!

شــک نکــــن ...!

" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,

" گذشتــــه ام " جلویــــش زانــو بزنــــد ...!

قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!

برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,

آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,

به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی به خودت "لعنـــت " بفرستـی
دیدگاه ها (۱۵)

بزن به سلامتی اونی که . وقتی بودیم با هامون حال کرد . اگر ن...

حالم بده............

بعله

اصلا من لاشی هه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط