برانکو در نشست خبری:
برانکو در نشست خبری:
به فکر صعود به مرحله بعدی بازیها هستیم، چهار بازی داریم و میتوان از این چهار بازی، ۱۲ امتیاز کسب کرد، حرف و فکر ما این است که میتوانیم در این چهار بازی نتیجه بگیریم و صعود کنیم
در مسابقات لیگ قهرمانان و آن هم برابر تیم خوبی چون السد، تعداد شانس بالا است و ما باید از این فرصتها بهتر استفاده کنیم
🔴 @HavadarPerspolis
به فکر صعود به مرحله بعدی بازیها هستیم، چهار بازی داریم و میتوان از این چهار بازی، ۱۲ امتیاز کسب کرد، حرف و فکر ما این است که میتوانیم در این چهار بازی نتیجه بگیریم و صعود کنیم
در مسابقات لیگ قهرمانان و آن هم برابر تیم خوبی چون السد، تعداد شانس بالا است و ما باید از این فرصتها بهتر استفاده کنیم
🔴 @HavadarPerspolis
- ۸۱۶
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط