{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}


خوش آن زمان
که سرم در پناه بال تو بود...
دیدگاه ها (۱)

‌فارغ نشوم زین شب تاریکتا در پی آن ماه فروزنده نکوشم

‌بیمارم و خوشمکه دلم مبتلای توست

‌به نقد اندر بهشت استآن که یاری مهربان دارد

‌هرکه در آتش نرفت، بیخبر از سوز ماست...

پناه آوردم یه نامه‌ی سیاه آوردمچیزی تو دست و بال من نیستفقط ...

خوش ان روز..

تڪ پر ڪسي باشڪہ واســـہ خاطر تــــو بال همہ رو بچـــــــینہ➣...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط