{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیجم رو فروختم🥲

پیجم رو فروختم🥲
دیدگاه ها (۰)

سلام بچه ها خیلی ها اومدن گفتن چرا پیجت رو فروختی به این دخت...

این دیگه کیه؟

بگین

🥲🖤

بچه اون یکیو فروختم اینو گرفتم چطورههه بگین تو رو خدااااا

فروختم به غمت، عیش روزگارم را.. ارباب جونفداتم😭💔

رهبر شهید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط