{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من برگشتم ولی برای یک روز😔

من برگشتم ولی برای یک روز😔
دیدگاه ها (۰)

من و اونی دازایییییی

شرکتیدوم

خب...میخواستم اینو بهتون بگم که لازمه چند ماهی از ویس برم......

من برگشتم بعد از 60 روز بن بودن

عاممممممم... برگشتمحرفی برای گفتن ندارین؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط