بچه ها
بچه ها
ما خونمونو گذاشتیم واسه فروش
موقعیتش بد نیست
چون همگروهی هستیم بهتون تخفیف هم میدیم
ما خونمونو گذاشتیم واسه فروش
موقعیتش بد نیست
چون همگروهی هستیم بهتون تخفیف هم میدیم
- ۲۷۲
- ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط