سلام دوستای گل ومهربونم من اگرپست غمگین میزارم نه عاشقم ن
سلام دوستای گل ومهربونم من اگرپست غمگین میزارم نه عاشقم نه هم معشوقه کسی فقط این عکسا تو گوشیم داشت خاک میخورد گفتم بزارمشون پیجم بعد بپاکمشون خدا رو صد هزار مرتبه شکر حالم خیلیم خوبه وهیچ مشکلیم ندارم
☺ ☺ ☺
☺ ☺ ☺
- ۴۴۹
- ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط