{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روز و شب به یادشم....مهربانیهایش زیاد ....دنیا هم بی وف

روز و شب به یادشم....مهربانیهایش زیاد ....دنیا هم بی وفا باشد...بازهم در دلم...دوستش دارم.
دیدگاه ها (۱)

من یه روستایی ام...با افتخار..

زندگی لبخند است....لبخند زیبای لبهای تو.....توبخند جانم........

عاشقانه های شبنم تقدیم زندگیم

🌱🍒دوستش دارد دلم از کل دنیا بیشتر🌱🍒#believeme

چه کنم؟ از کجایِ دلم بیاویزم قاتلی را که دوستش دارم...؟؟!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط