{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام کلا از ویسگون برم .

میخوام کلا از ویسگون برم .
بای بای👋🏻👋🏻😁
همتونو خیلی دوست دارم 😊
دیدگاه ها (۴۶)

بعد از ۶ روز برگشتم بهم خوش امد نمیگین

یسسسسسسسسسسسسسامروز اخرین امتحان لعنتیمو میدم و بعدش تمام با...

😎😂

۱.کیستی بیا پی۲.کیستییی

همتونو دوست دارم مراقب خودتون باشید بایی

بهترینم. داداشی جونم. عزیز دلم.تولدت هزاران بار مبارکه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط