.
.
دختر های ساده دلبری بلد نیستند...
بلد نیستند نگاهشان را عاشقانه کنند...
ولی به پای کسی ماندن را ،
خوب بلدند...
سوختن و ساختن را بلدند
بدی هایت را دور میریزند و
خوبی هایت را فقط می بینند...
این دختر ها زندگی ساختن را
خوب بلدند
ولی برای مردِ زندگی...
"ملیکا سهرابی"
.
نظرتون درباره عکس و کپشن؟
📷
دختر های ساده دلبری بلد نیستند...
بلد نیستند نگاهشان را عاشقانه کنند...
ولی به پای کسی ماندن را ،
خوب بلدند...
سوختن و ساختن را بلدند
بدی هایت را دور میریزند و
خوبی هایت را فقط می بینند...
این دختر ها زندگی ساختن را
خوب بلدند
ولی برای مردِ زندگی...
"ملیکا سهرابی"
.
نظرتون درباره عکس و کپشن؟
📷
- ۱.۶k
- ۰۱ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط