این حمله های تبلیغاتی قبل دبیو فرصت مناسبی برای جذب طرفدا
این حمله های تبلیغاتی قبل دبیو فرصت مناسبی برای جذب طرفدارهای آیدل بودن و بر پایه قوی ای از برنامه ریزی و بودجه ساخته شدن. به نظر میرسید که موفقیت برای EXO و WINNER تضمین شدست و پیشبینیها درسته. مثل گذشتگان اس ام H.O.T، TVXQ و EXO به سرعت طرفدارهای زیادی پیدا کردن در حالی که آهنگ دبیوی وینر "Empty" در صدر جدول های ریل-تایم همه پلتفرم های کره ای استریم موسیقی قرار گرفته بود. در همین حال، بیتیاس یه وبلاگ راه اندازی کرد. اولین محتوا توسط آر اِم تو21 دسامبر 2012 پست شد و آهنگ میکستیپش "Vote" رو به نمایش گذاشت. این پست اولین کامنتش رو 24 دسامبر، سه روز بعد از ارسال، دریافت کرد. کامنت پنجم 5 ژانویه 2013 ارسال شد. شیشمی؟ بیشتر از یه ماه بعد، تو 16 فوریه. بیگ هیت در مقایسه با SM و YG خیلی کوچیک بود و این کمپانی کوچیک در حال دبیو دادن تیمی بود که الگوش بیگ بنگ کمپانی YG بود. یه کمپانی کوچیک بودن یا به بیگ بنگ به عنوان الگو نگاه کردن، مشکلی نداشت اما خیلی از کامنت ها تو مقاله دبیوی بیتیاس اونها رو به "تلاش برای استفاده از موفقیت بیگ بنگ" متهم کردن. تو صنعت آیدل های کره ای، اینکه آیدل های یه کمپانی کوچیک از آیدل های کمپانی های بزرگتر به عنوان الگو اسم ببرن، تقریباً غیرقانونی در نظر گرفته میشد و این گروه ها تا زمانی که محبوبیت و طرفدارانشون رو ارتقا بدن هیچ طرفداری از خودشون نداشتن که ازشون دفاع کنه. این طرز فکر ریشه تو این پیشفرض داشت که آیدل های کمپانی های کوچیکتر هرگز موفقیت بزرگ پیدا نمیکنن. بیتیاس تنها گروه آیدل مردی بود که بیگ بنگ رو الگوش میدونست. حول و هوش این زمان، اعضای بیگ بنگ، G-Dragon و Taeyang تو WIN: Who Is Next ام نت، کارآموزهایی که WINNER رو تشکیل میدادن راهنمایی میکردن، که این به YG اجازه میداد استعداد رو به رشدشون رو به طرفدارهای فعلی BIGBANG نشون بده. برای گروههای آیدل تاسیس شده توسط کمپانیهای مدیریتی آسونتره که به لطف دانش، منابع و فنهای موجود در اختیار کمپانیشون، به سرعت یه مصرف کننده و دنبالکننده ایجاد کنن. بیتیاس یه نقطه ضعف بزرگ قرار داشت و تقریباً غیرممکن به نظر میرسید که این تفاوت رو به حداقل برسونه.
۲.۷k
۳۱ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.