{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یهویی:)منو دوستم خل تر از ما دیدییییییییین:/از بیکاریه:/

یهویی:)منو دوستم خل تر از ما دیدییییییییین:/از بیکاریه:/
دیدگاه ها (۱)

شاهکار دوستم بهی سمت چپیه هم خودمم°_°

هـــــــه...

یهوییΔ_Δ دیدین من چه هنر مندیم؟^__^

مگه دارییییییییم؟

خل و چل های منو تو عالین👌🏻

منو دوستام یهویی

منو بلاها یهویی.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط