هرچی پرسپولیسیه به اشتراک بذاره. پرسپولیس: ما چن
هرچی پرسپولیسیه به اشتراک بذاره. پرسپولیس: ما چند تا تیم رو مثه شما 6 تایی کردیم
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: می دونی ما لژیونرای بزرگی مثل کریمی - دایی ومهدوي کياو عزيزي و هاشمیان و باقری و ... داشتیم
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: می دونستید دسته 3 رفتید و از تولی پرس قزوین باختید؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: تا حالا بازیکنی داشتید بهترین بازیکن سال آسیا بشه؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: اون موقع که ما با بایرن مونیخ بازی می کردیم شما چه حسی داشتید؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: راستی چرا تبلیغ رو پیراهن ما Audi ولی شما آدامس پرستو؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: میدونستید ما تو یه فصل بدون باخت قهرمان شدیم؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: آیا فتحو لا به مراسم بهترین ها در زوریخ دعوت شده است استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: شده تیمتون 10 نفره باشه تو 10 دقیقه 3 تا گل بزنه؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: راستی بازیکنی مثه ایرانپاک داشتید که 7 تا گل تو داربی ها بزنه؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: هواپیما اختصاصی دارید؟ شبکه جهانی چطور؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: میدونستید آقای گل جهان مال ماست؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
و آیا می دانستید در حد و اندازه ی ما نیستید؟
و پرچم ما خعلی بالاست!!
پرچم همه قرمزا باااااالا
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: می دونی ما لژیونرای بزرگی مثل کریمی - دایی ومهدوي کياو عزيزي و هاشمیان و باقری و ... داشتیم
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: می دونستید دسته 3 رفتید و از تولی پرس قزوین باختید؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: تا حالا بازیکنی داشتید بهترین بازیکن سال آسیا بشه؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: اون موقع که ما با بایرن مونیخ بازی می کردیم شما چه حسی داشتید؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: راستی چرا تبلیغ رو پیراهن ما Audi ولی شما آدامس پرستو؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: میدونستید ما تو یه فصل بدون باخت قهرمان شدیم؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: آیا فتحو لا به مراسم بهترین ها در زوریخ دعوت شده است استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: شده تیمتون 10 نفره باشه تو 10 دقیقه 3 تا گل بزنه؟ استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم پرسپولیس: راستی بازیکنی مثه ایرانپاک داشتید که 7 تا گل تو داربی ها بزنه؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: هواپیما اختصاصی دارید؟ شبکه جهانی چطور؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس: میدونستید آقای گل جهان مال ماست؟
استقلال : ما 2 بار قهرمان آسیا شدیم
و آیا می دانستید در حد و اندازه ی ما نیستید؟
و پرچم ما خعلی بالاست!!
پرچم همه قرمزا باااااالا
- ۳.۱k
- ۰۵ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط