{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچوقت نخواه که مثل بقیه باشی

هیچوقت نخواه که مثل بقیه باشی
بقیه مگه خودشون کجای کارند
که توهم میخوای مثل اونها بشی...
همیشه خودت باش...
دیدگاه ها (۲)

همه رو تکانده ام ؟؟؟؟؟الا تو!!!

جیگرم

نکات زیبادوستےمثل یک کتاب استسالهاطول میکشدنوشته شود،امایک ل...

تلاش نکن مثل بقیه باشی همیشه تک باش تا بقیه مثل تو باشن

@ابدیاگه حالت خوب نیست لطفا یک لحظه این رو بخون_ لطفاهمیشه د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط